11 Mayıs 2013 Cumartesi

YİNE YEŞİLLENDİ TOMBİK DALLARI ( Haftasonu Eki )






Haftasonlarını hep sevmişimdir. Bir de böyle hava parlak, aydınlık ve misss gibi olursa tadından yenmez.


Bugünü diğer günlerden özel yapan durum ise gayet basit; yarın Pazar. Akşam muhtemelen bir program, aktivite veya olası arkadaş gezmeleri vardır ve bol bol yemek fikirleri geçiyordur aklımızda ( aslı'lara gidersek şimdi yemek zorunda kalırım rejimde olduğumu çakar yoksa kesin o kurnaz, sinemada popcorn yerine grisini mi alsam şimdi bozmiyim o kadar başladım, şarap içiyim bence bu gece yoksa kokteyl şeker falan amannnnn), kaldı ki tersini hayal edemiyorum. O zaman sabah ve öğlen için içimizde ki çocuğu şımartma, sağlıklı besleme ve yaza göz kırpma adına bir kaç ufak fikir önerebilirim.





 


Sabah, kahvaltıdaki kepekli tostun fotoğrafını çekemedim. Zaten bir gözüm açık bir gözüm kapalı yediğim ve henüz uyanamadığım için yediğimi de tam hatırlamıyorum. Ama ara öğünde yediğim erik ve öğle yemeğindeki yabanı semizotu salatamı fotoğraflamayı başardım. Pratik ve başarılı bir fikir oldu sanırım, öpüyorum kutluyorum kendimi (resmi annelik kurallarından ilki: Takdir etmek.) 

Hazıra kaçıp marketten paket semizotu almamanın pişmanlığı 6. sudan geçirme esnasında büyük ölçüde yaşadım. Ama topraktan kopmuş doğal besini yemek istememdeki ısrarımdan da ayrı bir böbürlendim efenim. Zor olsun bizim olsun.


Yeşil sebze ve meyve içinizi ferahlatır, buram buram yaz coşkusu getirir, detox etkisi verir.. Ayrıca yaz aylarında daha çok çeşit meyve ve sebze olur (üzgünüm domates güzeli, seneye görüşürüz artık) bu da seçeneklerin çoğalması demek. =)) Az yediğimden mi nedir üzerimde bir hafiflik bir hafiflik. Müzik ve pencereleri de açalım biraz, neşemiz katlansın.   



Bol kahkahalar dilerim ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder