10 Eylül 2013 Salı

SON TOMBİK KUĞU'NUN HAFİF ET SOTESİ


Tarif verme işini pek sevdim, hafif ama hemen yapmalık çok doyurmalık tariflerimden bir yenisini daha sizle paylaşmaktan onur duyarım efendim. Vallahi kendim yaptım diye demiyorum şahane bişi oldu, umarım siz de yapınca beğenirsiniz..

Son tombik kuğu'nun hafif et sotesi




Malzemeler: 
(Ölçü herzamanki gibi dilediğiniz kadar)

Kuşbaşı yağsız dana eti sotelik olsun
Charliston biber
Mantar
Soğan
Baharat
Zeytinyağı
Soyasosu


Zeytin yağını mümkünse wok tavada azıcık kızdırıp soğanı kavur, soğan pembeleşince etleri koy, mühürlermiş gibi sadece iki kere ters yüz et, biraz pişince biber ve 3-4dk sonra mantarları koyup light soya sosunu ekleyip tavanın kapağını kapat. Pişince koku zaten size haber verir. Efendim gerisinin baharatı tuzu süslemesi sizin paşa gönlünüze kalmış, afiyet bal olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder