30 Eylül 2013 Pazartesi

DİZİ DİZİ İNCİYİM, SEYİRCİLİKTE BİRİNCİYİM


Bugün bir değişiklik yapıp haftasonu bizi bazen eve kitleyen, bazen  haftaiçi bir an önce akşam olsun da diziye devam edelim dedirten yapımlardan bahsedeceğim. Boş zamanda elimizi oyalamak için atıştıracak bir şeyler aramak yerine hayalgücümüzü harekete geçirecek bir kaç sahne izlemek bence hiçte fena bir fikir değil.

Ev yapımı naneli limonata & tavada yağsız tuzsuz popcorn  veya yeşil çay &kuru meyve ikilisi hazırsa buyurun tavsiye listeme;


Tavsiye No 3: Game of Thrones - Imdb'den 9.4 puanla ortalığı kasıp kavuran bir dizi ki muhtemelen bir çok kişi izlemiştir veya duymuştur. Ben izlerken kostümler, dekor ve kurgusu ile oldukça ilgileniyorum, üstelik hayalgücü fantastik bir olguyken  tarihten minik çıtırtılar da olmuyor değil. 3 sezon tamamlandı, 4. sezon ne zaman artık allah kerim, fanatikleri heyecanla bekliyor. Tavsiye ederim. Başlayınca dibini görmek için uğraşılan kadehlerden. 








Tavsiye No 2: Sherlock - sanırım BBC'yi sevme nedenim olabilir, kitaplarını okuyan ya da Hollywood yapımlarını izleyenler olabilir ama bu bildiklerinizin ötesinde. Her sezon sadece 3 bölüm çekilmesi de zaten bunun bir işareti. İki sezon arasında 2 sene bekleten, özleten, merak ettirten bir yapım ve sanırım yeni sezonuna az kalmış olması  benim heyecanımı çarpı bir milyon yapıyor. Patlatın mısırınızı, uzatın dizlerinizi ve aklın oyunlarının arasında debelenmeye bırakın kendinizi. Imdb'den aldığı 9.2 puana burun kıvırım 10 puan veriyorum. Kaçırmayın!





Tavsiye No 1!!!! Da Vinci's Demons!!! Sanat, mistik tarih, zeka, espiri, rönensans ruhu vb hayatımda bilinçaltıma itmeye çalıştığım ne varsa hepsi gün yüzüne çıktı. ! Haftasonu evden çıkmadan izledik sevgili eşimle ve sanırım onun bile nutku tutuldu. Sanat tarihi, Modernizmin tarihi, hatta ekonomi tarihi falan azıcık ilginizi çekiyorsa izleyin, çekmese bile izleyin. Yıllardır izlediğim en iyi dizi olabilir, benim biraz kişisel eğilim ve hobilerimi de işin içine katarsak resmen en sevdiğim dizi. Imdb'nin verdiği 8,0 puana dil çıkartıp 10x10 veriyorum. 2. sezonun başlamasını iple çekiyorum. İyi seyirler






Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder