23 Eylül 2013 Pazartesi

BİRİCİK VE EŞSİZ BENLİĞİMİZE SELAM OLSUN A DOSTLAR!


Tatilden bir kare geçti bu sabah elime, nasıl bir şevkle ve sevgiyle çektiysem zifiri karanlıkta dev palmiyeyi görüntüleyebilmişim. Her sabah enteresan bir yeşillik kokusu içinde uyanmanın efsane keyifli bir hadise olduğunu tahmin edebilirsin. Gerçi yol, köprü, avm, toplu konut derken özümüzden çıkıp robotik yaşamlar sergiliyoruz ama benim hala baya parlak bir umudum var yarında dair. 4 farklı katmandan oluşan bir palmiye, en altı kırçıllı, ortası yaprak gibi üstüste, üstü dikenli tel gibi salkım saçak ve yaprakları oldukça görkemli ve uzun. Aslında tek bir canlının bunca farklılıklarıdır onu diğerlerinden özel ve biricik kılan. Biz insanlar gibi, parmak izlerimiz gibi, biricik, farklı ve tüm o farklılıklarıyla güzel. Dünyada sadece tek bir renk olsaydı mesela her şey beyaz, hiç bir şey göremezdik, bomboş bir tuval gibi sonsuz ve hiç olurdu. Kendinizde kızdığınız, beğenmediğiniz, kusur diye adlandırdığınız her şey bir renk aslında. Benim şu selülitlerim bile bir renk aslında, ne rengi olduğu konusunda emin olmasam bile morciverte yakın olduğunu hissediyorum. Derin ve hüzünlü bir mevzu bu. Daha sonra uzun uzun konuşulur, o da bir konu başlığı nede olsa. Şimdilik; bir palmiye gibi heybetli, göz-alıcı, farklı, biricik ve eşsiz benliğimizle tanışmaya devam...




Bunlar benim tatil ganimetlerim; tonik, duş jeli, şampuan, yüz ve vücut sabunu, kese, vb Hepsi doğal, parabensiz bilmem ne koruyucusuz, organik ürünler ve daha önemlisi hepsinin özü zeytin ağacı! Barışın sembolü, güzelliğin esansı, sağlığın yağdancısı... Ben bir zeytin ağacı bile olabilirmişim bu dünyada hiç gocunmam, 500+yıl yaşıyorlar daha ne olsun. Ganimetlerimi düzenli kullanıma geçirememiş olsam da ve henüz kendine bakma konusunda istediğim kıvama gelemesem de yine dediğim gibi bir umut var içimde parlak aydınlık, inanıyorum kendime bir gün o her gece makyajını temizleyip tonik ve nemlendirici sürerek uyuyan, gün içerisinde el, dudak ve kirpik kremini tazeleyen, her sabah cildine güneş koruyucusu süren ve aylık rutin bakım ritüellerine ajandasında yer ayıran o parlak saçlı kadınlardan olacağım, biraz gayret biraz ilahi bir dokunuş. Yapanlara selam olsun.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder