2 Ekim 2013 Çarşamba

BİR KUĞU KENDİNİ BAKIMA ALIRSA?


Evett efendim akşamları kendimi özellikle bir rutin içerisine sokmaya çalışıp, bunun üzerinde uğraşıp didinip bir liste oluşturdum. Yatmadan önce yaptıklarım yani aslında daha önce yapmadıklarımı anlatacağım. Değişiklik oldu mu? Evet yüzüm cildim canlandı, kendime baktıkça bakasım geldi, hanımhanımcık rollerime geri döndüm ve sanırım baya iyi hissediyorum. Bu hisler böyle kocaman kocaman olaylardan sonra değil her akşam bir rutini tutturunca basit bir kaç adımdan sonra geldi.  Son iki haftadır aksatmadan uyguluyorum. İşte benim akşamları uyguladığım günlük bakımım.


O yüz temizlenecek: Yüzümü baya çitiliyorum, tertemiz yıkıyorum sonra tonik sürüyorum.

Lancome yüz yıkama jeli ve arkasından 3 numara Clinique tonik


 


Temizlenen cildin nemlendiriciye ihtiyacı var, sonra hedef odaklı bir cilt ürününe.

Clinique nemlendiricim ve Kiehl's kremim









Gözleri unutmak olmazzzzzzz, Şimdiden önlem almak lazım sonra pişman olmamak için.




Haftada iki kere duştan hemen sonra çılgın maskemi uygulamayı ihmal etmiyorum.




Haftada 3-4 akşam dudak bakımı 





Eller ve ayaklar için haftada 3 akşam ki ben el kreminden nefret ederim (yazın her akşam yapıyorum ne de olsa sıcak ve sandalet ikilisi ayakları yıkıp geçiyor) faydası tartışılmaz.




Ve Saçlar
Her akşam saç uçlarıma ya saf argan yağı sürüyorum ya da bu karşım yağı sürüyorum, hemen yağlanır kirlenir diye bir korkum yok çünkü gördüğüm en kuru saç bizzat kendimin, yağa batırıp çıkarsam emer hepsini.




Misssss Kokulu Bakımlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder