19 Nisan 2012 Perşembe

ANTİK ÇAĞ;DUKAN İMPARATORLUĞU DURAKLAMA DÖNEMİ

Bazı günler vardır böyle bir yere gidecekken insanın ayakları geri geri gider. Evimde yatıp uyumak varken burada ne işim var benim haline geçersin. Bunu sadece akıl değil metabolizmada yapar. Üstelik bu bana çok sık olur. her rejimimde bir duraklama dönemine geçerim. Evren benimle el ense şakalaşır gibi haddini aşar. Çözüm bulamazsam rejimi bırakır kendimi o günahkar topraklarda koşuştururken bulurdum ama bu sefer çok kararlıydım o yüzden üstüne gidip yeni yöntemler denedim. Dukan kitabında çözümlerden bahsediyor elbette bunları da yaptım ama kendi yöntemlerimi de denemekten kendimi alamadım. Sonuç elbette tahmin ettiğim gibi, sahalara muhteşem bir dönüş yaparak 1.200 eksideydim. İşte ipuçlarım....









Her gün 1 veya 2 fincan demleme yeşil çay içtim.


Günde en az 2 lt suyumu asla aksatmadım.



Açık havada 45dk tempolu yürüyüş yaptım.


Süt ve ağır et yemeklerini kısıtladım.


Evde dolaşırken ayak bileklerine ağırlık taktım. Özellikle ayak bileği için olanlar çok daha ergonomik oluyor.


Duş esnasında vücut peelingi ( doğal bir peeling yapıyorum ve tarifini paylaşacağım) uyguladım.


Her gün sabah-akşam olmak üzere 2 defa inceltici kremle masaj yaptım.


Öğün aralarında ve sebzeye izinli olduğum günlerde Dukan usulü lahana çorbamı içti ( Ödem atmak için bire bir . Yapımı çok kolay ve tadı tahminimden daha güzel. Tarifler çok yakında!!!)


Gazlı içecekleri günde 1 kutuya indirdim.


Her sabah 2 dal maydanozu bir dilim taze zencefille kaynatıp soğuyunca içerisinde 1 tatlı kaşığı sirke ve limon katıp içtim. Hem yağ yakımını tetikliyor hem de ödem atıyor.








1 haftanın sonunda hala hiç bir değişim olmuyorsa muhtemelen başka bir sorun vardır. Doktora gitmekte fayda var.




Her zayıflamaya başlayan kadın gibi benimde günümün büyük bir bölümü dolabımın önünde geçiyor. Resmen aşk yaşıyorum eski kıyafetlerimle. Bu duruma kocam hala alışamadığı için garip bakışlarıyla karşılaştığım oluyor, evin içerisinde tuvalet giymeye başladığım anda ise şov başlıyor. ' ne unuttum? ne unuttum? özel bir günü mü unuttum? n'oluyor? neden yapıyorsun bunu? '. Telaşlı ve endişeli halinden keyif almıyor değilim ama beni eski dostlarımla yalnız bırakırsa bir süre, sonrasında çok daha mükemmel bir geri dönüş olacağından hiç şüphem yok.






Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder