25 Aralık 2013 Çarşamba

MAKYAJ DOSYASI AÇILDI


'Günlük hayatımda makyaj yapmam' diyen bir grup var evet biliyorum ama ben onlardan değilim. Günlük gece fark etmez, birazcık bakımın kimseye zararı dokunmaz. Özellikle tenimle ilgili sorun çekmesem bile gün içerisinde ufak tefek bazı renklendirmeler yapıyorum. Hayatımın hiç bir döneminde full makyaj ile markete gitmedim hatta 1 hafta boyunca gözüme kalem bile çekmediğim oldu ama genel olarak bakımlı olmak konusunda inatçı ve bir o kadar da miskin tavrım yakamı hiç bırakmadı. Minik makyaj çantam hep yanımdadır ve içerisinde son 10 yıllık deneme yanılma yöntemi ile kavuştuğum ciciler bulunmaktadır. Özellikle rimelim ve eyeliner ım son 3 yıldır hep aynı. sadık bir kullanıcıyım. =) Sizlerden gelecek önerilere ise kapım sonuna dek açık. Bakalım kimlerin ne makyaj sırları varmış. 

İlk olarak ben başlıyorum, size küçük bir sır o zaman: Sabah yapılan makyajınızda özellikle ten rengi far üzerine 2 ton koyu hafif ışıltılı bir kahve farı göz kapaklarının üzerine sürmek çok daha canlı ve doğal görünmenizi sağlar. Güzel bakışlılar, vurgulamak için koyu renk farı tercih eder ancak gündüzler için bu tip kahve tonları cildinizi de daha fresh gösterecektir.


Rimel: Lancome Drama
Kaş kalemi: YSL
Pudra: MAC Studio Fix
Bronzlaştırıcı Allık: MAC Summer Collection
Göz Kalemi: Kryolan Black
Likit Eye-Liner: Kryolan 
Allık: Nars 
Far: NAKED Natural
Göz Kalemi: Flormar Jumbo Koyu Yeşil
Ruj: MAC Diva
Ruj: MAC KindaSexy



Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder