11 Kasım 2013 Pazartesi

REJİMDEKİ KUĞULARIN ALTERNATİF KAHVALTI MENÜLERİ



Kahvaltı benim için en önemli öğün haline geldi. Okulu Avrupa yakasında olup Anadolu yakasında oturan bir çocuk olarak geçti ilk ve ortaöğrenim hayatım. Bu nedenle serviste tamamlardım uykumu. Eee az bir süre değil 1,5 saat sürerdi yol. Ne çekmişim ya üzüldüm kendi çocukluğuma şimdi. Sırf bu serviste uyuma durumu yüzünden yıllarca 1. ve 2. köprüyü ayırt edemezdim, annem çok kızardı 'Evladım hergün geçtiğin yolu nasıl karşıtırıyorsun?' E tamam ben geçiyorum ama gözlerim kapalı geçiyorum, uyurken nasıl anlayayım hangisi 1 hangisi 2? Neredeyse üniversiteyi bitirene kadar kahvaltı yapmak yerine 10dk daha uyumayı tercih ettim, bu sebeple şahane kahvaltı alışkanlığım son yıllarda belirdi. Ayrıca çokta güzel alengirli kahvaltı sofraları hazırlarım onu da belirtiyim =))


Kahvaltı rejimde olan insan evladı için de en önemli öğündür, çünkü kahvaltı doğru şekilde ve zamanında yapılmazsa günün sonraki aşamaları candy crush'a dönüyor, o jelatinleri yok etmek imkansızlaşıyor kısaca. İş bu sebeple uyandıktan hemen sonra limonlu su içilmesi ve en geç 1 saat içerisinde kahvaltının yapılması gerekiyor, zaman yok acelem var dememek lazım zira elimde etek giyme süresinden kısa hazırlanacak menüler var, işte onlar.



REJİMDEKİ KUĞULARIN ALTERNATİF KAHVALTI MENÜLERİ


Alternatif 1:
1 yumurta ile hazırlanmış biberli domatesli yağsız menemen
1-2 dilim kepek ekmeği
şekersiz çay veya kahve 
bol çiğ sebze (maydanoz, domates, dereotu, biber,salatalık, tere, vb)


Alternatif 2:
1 haşlanmış yumurta
1 dilim peynir (orta yağlı)
1-2 dilim ekmek
bol çiğ sebze
çay


Alternatif 3:
1 dilim peynir 
6-7 adet zeytin
1-2 dilim ekmek
bol çiğ sebze
çay

Alternatif 4:
1 yumurta sarısı 2 yumurta beyazı 1 dilim peynir ile hazırlanmış yağsız omlet
1 dilim kemep ekmeği
bol çiğ sebze
çay


Alternatif 5: ( miskin ve acelesi olan kuğulara özel )
bir adet yağsız kaşardan tost
bol çiğ sebze
çay


Alternatif 6: (peynir sevmeyen kuğulara özel)
4 kaşık müsli
1 porsiyon taze meyve ( yarımşar veya az az farklı meyveler karıştırılabilir)
1 bardak süt



Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder