30 Ekim 2014 Perşembe

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?


Gebeyiz diye makyajımız eksik mi kalsın, bakmayalım mı kendimize? Artık devir değişti, şimdiki hamileler de ayrı bir bilinçli ve aktif hayatın içindeler. Sadece hamileler değil son yüzyıl için denebilecek tek şey Viva Woman Power!!!!  Benim de kendime göre dışarı çıkabildiğim durumlar oluyor, işte o zamanlar kullandığım makyaj çantamın fermuarını sizin için açtım. Son zamanlarda fazla detaylı makyaj yapmadığım için malzemelerim de o doğrultuda az ve öz. 

Benim gibi makyaj çantasının içeriği çok sık değişenlerdenseniz siz de kullandığınız ürünlerle ilgili yorumlarınızı ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Eylül - Ekim ayının makyaj çantası ve ürünleri;



Estee Lauder Duo - Double End Concealer 01 ve Stumptuous Maskara Siyah: Bu tip set ürünler almak yerine ayrı ayrı sevdiğim ürünleri farklı markalardan birleştirmeyi sevsemde bu ürün benim için çok pratik oldu. Hem kapatıcısı çok hafif ve tam göz altı için hem de rimeli oldukça başarılı. Kapatıcıyı biraz aydınlatıcı gibi makyaj sonunda kullanmayı tercih ettiğim için bu ürün benim istediğim sonucu verdi. Rimel konusunda biraz sorun yaşıyorum aslında, kısa ve bana göre seyrek kirpiklerim var ve tam istediğim gibi dediğim ir rimel henüz keşfedemedim. Belki biraz Lancome Hypnose Drama diyebilirim ama son zamanlarda onda da tatmin olamadığım bir şeyler olmaya başladı.

Vichy Pure Thermal Temizleyici Köpük: Cildim normalde de yağlıdır ama hamilelikle birlikte boyut atladı ve her hafta başka başka tavırlar sergiliyor bu yüzden bende bol bol köpüren, kokusu rahatsız etmeyen bir temizleyici kullanmaya başladım. Hem hafif hem de kurutma yapmadığı için gün içerisinde rahatlıkla kulanabildiğim bir ürün. Cilt makyajı yapmadıysam sık sık kullanıyorum.

Sephora Oje L45: Sonbahar için daha güzel bir renk düşünemiyorum. Geçtiğim hafta aldığım bu üründen oldukça memnun kaldım, Tırnaklarımda uzun süre bırakmasam bile rengine ve kalıcılığını çok sevdim. Daha önce de Sephora'nın gold rengini almış ve yine çok memnun kalmıştım.

Sevilla Far 104: Normalde baz olarak kullandığım bu hafif ışıltılı farı şimdilerde sadece biraz aydınlık vermesi için tek başına kullanıyorum, çok kalıcı olmamasına rağmen rengi oldukça dozunda bir krem ve günlük kullanım için uygun.

Maskara Bazı: Nasıl kullandıysam artık, bazın üzerinde zerre yazı kalmamış o nedenle sizinle bazın markasını paylaşamıyorum. Çok ayıp =? Gerçi ben bunu geçen sene almıştım ve o zamandan bu zamana kadar çok daha iyi bazlar çıktı hazır bunu tüketmişken onlardan da bir tane edinmeyi düşünmüyor değilim. 

Biotherm Blue Therapy Repair Serum:  Kozmetik alışverişim esnasında deneme boyunu aldım ama baya bereketli çıktı. Normalde fiyatı biraz yüksek olsa bile çok problemli ve yaşlı bir cildiniz yoksa kullanılabilir. Erken belirtileri önleyecek ve daha sağlıklı bir cilt hissi verecektir.

Khiels Midnight Recovery Eye: En sevdiğim göz kremim bu diyebilirim. uzun süreler kullanmasam bile hep daha sağlıklı hissettirmiştir. Ben genelde daha hafif ürünlerle değiş tokuş yaparak kullanmayı tercih ediyorum, her ay değiştirerek kullanıyorum böylece ağır ürünlerle yormamış sadece kür yapmış oluyorum cildime. Khiels'ın bir çok ürününü çok beğenerek ve severek kullanıyorum.

Flormar Quartet Eye Shadow 401: Flormar'dan beklediğimin üzerinde performans sağlayan bir far oldu. Hem renkleri, hem kalıcılığı hem de sürüş kolaylığı açısından sınıftan güle oynaya geçer. Toprak tonlarında çok az aşıltılı bir makyaj için gayet uygundur. Tek anlamadığım ve eleştirebileceğim durumu; dörtlü far paleti yapıp neden içindeki farklardan ikisini aynı renk koyarlar, ton mu kalmamış başka.

Flormar Waterproof Göz Kalemi Siyah: Yeni bir kalem alana kadar şimdilik bununlayım, akıyor evet. Hem de ben ağlamadan akıyor. Gözleri çabuk sulanan ve kalemi eyelinerı durmayan bir göz yapım var, daha sağlam bir kaleme ihtiyacım var. Fiyat olarak oldukça uygun ancak benim göz yapıma göre olmadığı kesin.

Sephora Rouge Infusion - Cherry Nectar 2: Vaad ettiği 12 saat kalıcılığı ne kadar sağladığı tartışılır ancak sürümü çok kolay, rengi çok güzel ve farklı, yapısı hafif ve kokusu gayet ölçülü. Severek kullanmaya başladım ancak tazelemek yanınızda bulundurmanız gerekebilir, ancak ben dudakta duruşunu çok beğendim.

Cold-mix: Bağımlısıyım evet, doğumdan sonra terapi görmem gerekecek. Neyse ki tavsiye edilen maksimum dozu hiç aşmadım.



*Biraz ortalık toz duman olsa bile yinede renklerin görünmesi için ürünlerin kapaklarının açık olduğu bir görüntüyü de eklemek istedim.

Renklerin olduğu gibi gözükmesi için ışık ayarı yapmaya çalışsamda birazcık fark elbette oldu ancak neredeyse bu renkler diyebileceğim bir noktaya kadar ilerledim =) Sizinle de o noktadaki fotoğrafı paylaşıyorum.


Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder