16 Ekim 2014 Perşembe

DOĞUM ÇANTASI GERÇEKLERİ ve GERİ KALAN HER ŞEY

Listeler hazır mı?
Hadi size benden bir güzellik. Aramayın sormayın dert etmeyin, ben yaptım siz yapmayın. Yanıma ne alacağım, kesin bir çok şey unutacağım kesik kalacak ben de stres asabiyet yapacağım, öyle bir günde bile her şeyi ben mi düşünmek zorundayım, onun organizasyonunu da mı ben yapayım diye bıdır bıdır içimden söyleniyordum ki çözümü buldum aslında pratik olarak bulmuş ben onlardan ödünç aldım.

Canım dostlarım N. ve B. daha önce çok araştırmışlar çevrelerine sormuşlar derleyip toplamışlar biz de annemle üzerinden geçtik, sağa sola sorduk ve cilaladık. İşte hayati önem taşıyan, her gebenin ihtiyacı Hastane Çantası Listesi!!!!!!


Ne alacağım, amaaan bunu unuttum, kim bilecek şimdi derdine son. İster eşini,z anneniz veya kendiniz gidin yapın alışverişinizi koyun kenara, acil durumda kapıp çantayı doğru hastaneye. Son anda telaş yapmaya, en mühimleri unutmaya, gereksiz masrafa, eksik kalan eşyalara son =)





GEBE KADININ SON GÜN ÇANTASI

  • 2 gecelik, önden düğmeli emzirmeye uygun
  • Göğüs pedi – göğüs kalkanı
  • Göğüs kremi
  • Süt toplama poşeti
  • Hamile donu (10 adet)
  • Terlik
  • Çorap
  • Sabahlık
  • Hitül
  • Emzirme sütyeni (2 adet)
  • Emzirme yastığı
  • Büyük boy Ped (orkid)
  • Bebek tulumu ve body
  • Emzik
  • Bebek bezi ve ıslak mendil
  • Bebek için hastaneden çıkış paketi
  • Bebek için battaniye
  • Ana kucağı veya Araba koltuğu
  • Diş fırçası - macun
  • Makyaj malz., yüz temizleme malz. ve fırça toka taç vb.
  • Telefon ve e-maillerin listesi
  • Fotoğraf/Video kamer ve şarjları
  • Evlilik ve Nüfus cüzdanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder