20 Ağustos 2014 Çarşamba

KAFAMDA DELİ SORULAR

Bunda da canım çekti ondan da ama hiç birini yiyemiyorum yemek sorun değilde hepsi yerine şeftali yemeye zorlanmak sorun oluyor artık, çocuk muyuz biz kardeşim kandırır gibi al sen bunu ye kesilir tatlı isteğin. Pardon da kimin ihtiyacı kesiliyor bu şekilde? Hayır var da böyle bir yöntem bana mı işlemiyor onu anlamaya çalışıyorum. Yemek tatlı vızzzz, boşver hepsini de en fenası insanın kendi kendine yetememesi durumunda yetecek kimsenin kimselerin arazi olması. 

Farklı şeyler bekleniyor hayatın bu döneminde, daha garip değişik bir tip oluyorsun, güzel tatlı falan da değilsin yani o baya sağlam bir züğürt tesellisi. Yanında  kimsede olmayınca, iki lafın belini kıramayınca, beklentilerin karşılanmayınca, kendini özel ve değerli en azından bir kaç aylığına hissedemeyince hissetmeye katkı görmeyince, herkes kendi dalgasına bakınca, sitem alınganlık falan değil bu yavru kuş, baya bayaaa hayal kırıklığı şangur şungur. Aman aman zaten olmasın, varlığı toplam nüfusun yokluğundan daha büyük bir bela, her lafı üzmek için her bakışı eksik bulmak için dediğim kişilikler oluyor tabi onları kayıt dışı bırakmayı öğrendim aklımda. Ama yine de tüm bu olaylar olurken Prensesliğe terfi edeceğim gün bugündür Hahayyyyt!! diye düşünürken kahrı bela Rumpelstiltskin hikayeye dalarak seni çevreni artık kim varsa ortalıkta kasıp kavurur, iş baya masaldan korku filmine evrilir ve hoooop kendini Unutulan Güzel ve 7 Hiçkimselere talim ederken bulursun. 

En temizi beklememek, net, mis gibi, akmaz kokmaz iş, ne iste ne üzül falan filan. Yok yok evde oturmaktan, tatlı ataklarından, hadi o da olmadı kesin hormonlar dalgalandığından oluyor tüm bunlar deyip geçsek mi hızlıca üstünden ne.
KAFAMDA DELİ SORULAR...


Not: Görseller eski Bana ait, Beyaz Fırında kendimi o porsiyondan bu porsiyona attığım zamanlar yani. Sırayla; Polka, Çilekli Milföy Pasta, Muzlu Rulo ve Balkabaklı Cheesecake. Yazdıkça bile tansiyonum düştü, ben biraz şeftali atıştırmaya gidiyorum. Bye

2 yorum:

  1. Kuzum instagramda paylaştım ıkı gun once;

    "...Eğer kişi bu kötü alışkanlıklarından kurtulmak istiyorsa, önce hayatındaki anlam arayışını sürdürsün ,yaşamının amacını bulsun,diğer her şey, sağlıklı alışkanlıklar da dahil, zamanla yerini bulacaktır." Dogan Cüceloğlu-SAVAŞÇI ������ Kesinlikle çok doğru !Sağlıklı yaşamaya adapte olmaya çalışmak sadece bedensel boyutta kalırsa bu yolculuktan bir verim alabileceğime çok fazla inanmıyorum. Hep söylediğim gibi bu süreçte Ruhu -Zihni besleyip güçlendirmek de çok önemli! #ddileşekersiz iyi gidiyor çünkü her anlamda kendimi çok hazırlamıştım ve kararlıydım.Bir deneme değil ,kendime yapacagım bir iyilik için daha fırsattı benim için! Herşeyin bir zamanı oldugu gibi bunun da uygun zamanı şimdiymiş,zihnim ruhum ve ben şimdi hemfikirmişiz������ O yüzden pes etmıyoruz kuzular,takılsak da devam ediyoruz ,yuruyoruz.Bugun olmazsa yarın ,yarın olmazsa elbet birgün o-la -cak!!!Olduracagız.Yeter ki "can"lar hazır olsun�� Huzurlu uykular��

    demiştim aynen dedıgın gıbı,bıoşluk pandıspanya ıle ılgılı ya da mılfoy arzıusu degıl aslında,ıkı lafın belını kıramamak kımı zaman kendınle canınla sohbet ıcınde olamamak...
    Ruhumzun beslendıgı saglıklı gunlere:)

    YanıtlaSil
  2. Post başlığı Hamile Aşermesi olmayınca, daha önceki yazı okunmayınca tabi yanlış anlamışsınız. Ama güzel paylaşım, teşekkürler.

    YanıtlaSil