10 Haziran 2013 Pazartesi

YEŞİLLER İÇİNDEN BİR DETOX SEÇTİM TARİF:02


Haftanın önemine uygun minik yeşil bir tarifi direniş arasına sıkıştırmak isterim hanımlar beyler. Hafta sonu muhtemeldir eş dost sevgili gezdiniz bol bol, tatlı dondurma götürdünüz ufak ufak, Pazartesi sabahı bir uyandınız anammm parmaklar dolma gibi, gözler şişmiş, japon balığına dönmüşsünüz. Hemen bozulmaca üzülmece vazgeçmece falan yok, bunlar olacaktır hem de sık sık. Benim pazartesimin sendroma düşmesinin tek sebebi aynadaki bu görüntüdüydü ama son zamanlar Desmo ile kurduğumuz yakın temas neticesinde bir detox içeceği keşfettik. Tamamen kendiliğinden gelişen ve klinik çalışmalara dayanmayan bir tarif çıktı ortaya, klinik bizim mutfak olunca iş başa düştü, evet kalem kağıtlar tabletler hazırsa tarifi veriyorum. Gitsin ödemler gelsin hafiflik...






1 tutam maydanoz
1 adet salatalık (kabuksuz)
1 adet limonun suyu
1 tatlı kaşığı elma sirkesi (midesi hassas olanlar kullanmasın)
1 çay kaşığı bal
1 çay bardağı demlenmiş yeşil çay (klasik demleme yöntemi ile 2-3 dk)
bol buz


Bunları buz kırıcıdan geçirin efenim. Soğuk soğuk içiniz. Ara öğünlerde tostun yanında şahane olur. Ben genelde termosuma koyuyorum aklıma geldikçe içiyorum, bol bol su içince çarşambaya hem göbek inmiş oluyor hem de gözlerim kendi boyutuna geri dönüyor.



Not. Ödem sorununuz kronikse doktora gidiniz efenim. Kendinizi ihmal etmeyiniz.



Afiyet, Şeker, Bal, Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder