4 Haziran 2012 Pazartesi

SON TOMBİK KUĞU'NUN ÖRNEK DUKAN LİSTESİ (SÜPRİZLİ)


Rejim yapan herkes birbirinin ne yaptığını merak eder, biliyorum. Bu biraz komşunun oğlu bunu yapmış bizim oğlan da bunları yapmış gibi bir durumdur. Perdeleri aralık bırakmak ise sanırım herkesin yaptığı ufak bir kurnazlıktır. Komşum var, oğlum yok ama onun yerine tosun gibi bir rejim listem var. Bu nedenle bir çok mail aldım. Ben neler yapıyorum ne kadar kilo veriyorum vs vs. Bende 4 saf protein gününün sonunda 1.000kg verdiğim (bunun 900gr yağ) dönemi yazmaya karar verdim. Yediğim içtiğim her şeyi tek tek yazdım. Elbette benim damak tadım, metabolizmam gibi etmenler işin içinde olunca genel bir menü olmuyor. Ancak fikir vermesi açısından.... tamam tamam dürüst olacağım; sadece söz verdiğim için yazdım. Üstelik dağınık kafam yüzünde de yazarken bir hayli zorlandım, defterimi minik çantamda taşıdım, bık bık ettim ama sabrettim sizi kırmadım veeee yazıyorum =))
 









1.GÜN 

Sabah: jambonlu lorlu krep
sütlü nescafe ( çeyrek çay bardağı kadar sütle yapıyorum gerisi su)

Ara: yağsız beyaz peynir, 2 adet dukan kraker

Öğlen: 2 dilim tavuk ızgara
yağsız yoğurt

Ara: lorlu cheesecake, 1 fincan demleme yeşil çay

Akşam: Bonfile ızgara, yağsız deerotlu fesleğenli yoğurt

Ara: Meyve çayı




2.GÜN

Sabah: 1 adet haşlanmış yumurta
1dilim dukan ekmek
yağsız beyaz peynir

Öğlen: Izgara tavuk, beyaz sos

Ara: yağsız tuzsuz lor peyniri, 3 adet dukan kraker

Akşam: Domates soslu bonfile
yağsız kekikli kırmızı biberli yoğurt

Ara: Kahveli Muffin, sütlü nescafe








3.GÜN

Sabah: Maydanozlu lorlu omlet
yeşil çay

Ara: jambonlu dil peynirli rulo

Öğlen: beyaz peynir
ton balığı
cola light

Akşam: Izgara kalamar
levrek buğulama

Ara: 3 adet limonlu dukan kurabiye
sütlü nescafe




4.GÜN

Sabah: jambonlu kaşarlı kırmızı biberli omlet
1 dilim dukan ekmek
maydanoz ( normalde sebze günlerinde yemek doğru ancak ödemim olduğu için hiç çekinmeden bir demet yedim resmen. Faydası büyük)
Karışık bitki çayı

Öğlen: tavuk sote
yağsız yoğurt

Ara: 4 adet dukan kraker
yeşil çay

Akşam: Büyük bot levrek ızgara
karides güveç

Ara: Goji marmelatlı dukan kek
yağsız latte



Bunu yazarken yanımda büyük bir fincan demleme yeşil çay bulunuyor.

Araba yüzünü neredeyse 10 gündür görmedim.

Tabana kuvvet her yere yürüyorum üstelik kendime iş çıkartıp ekstradan yürüyorum.

Sabah akşam sıkılaştırıcı kremlerimi sürüyorum, duşta kabak lifi ve organik sebze peelingi kullanıyorum.

Su içmeyi ihmal etmiyorum, bir de şu Colayı bıraksam 4-4lük insanım vallahi.


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder