14 Mart 2012 Çarşamba

SİMİTÇİ, KAHVECİ, UCUZCU.. HOPPA ŞİNANAY

Bu devirde bir kıyafete o kadar para verilir mi? Kadınsan ve özel bir yere davetliysen, üstelik cümbür cemaat herkes orada olacak diye annen tarafından acımasız baskılar görüyorsan verilir. Hemde bayıla bayıla. Ama biraz mantıklı olmaya çalışmak, sakince durup düşünmekte fayda olduğu inancını kısmi olarak taşıyan biri olarak (ayakkabı ve indirim günleri hariç) yeni buluşlarımı takdim etmek isterim. Diğer markalar ile kıyaslandığında uygun fiyatlı alternatifler olabilirler.




BCBG nin fiyat aralıkları malum ancak son zamanlarda daha insaflı davranmaya başladılar hatta internet sitesinde indirim bile varmış. Baya mutlu oldum. Modern tarzlarını pek severimde.






338.00 dolar


 199.00 dolar
 173.60 dolar






Bir diğer baktıklarım; Gizia, Balizza  ve ülkemizde açıldığı günden beri uygun fiyatlı gelinlik satmasından dolayı damat annelerinin favori butiği haline gelen Oleg Cassini...



GİZİA




BALİZZA







OLEG CASSİNİ













Not: Özellikle balık formdaki elbiseleri daha çok beğendiğimi anladım ama benim onları giyebilmem için çipura klasmanından istavrite geçmem lazım. Yoksa baya baya buğulama gibi gözükebilirim.





Bazı bazı fotoğrafların yanındaki isimleri çıkartmıyorum çünkü o sayfalardan aldım, kimseyi kandırmaya gerek yok =) En nihayetinde burada abiye bulamayan genç bir hanım olarak yeterince mağduriyet yaşıyorum..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder