14 Mart 2012 Çarşamba

PEK BİR HANIM KIZIMIZ: BLAKE LIVELY

İçinden çıkamadığım, hiç bilinmeyenli denklem olan 'Abiye' sorunum için yaptığım araştırmalara hız vermiştim. Ancak bu işin internet üzerinden yapmanın ne kadar zor olduğunu gördüm. Bu tip firmalar internet sitesi yerine butiklerinde ve vitrinlerinde reklam yapmayı tercih ederlermiş. Face to face durumu sanırım. Hal böyle olunca Hollywood yıldızlarına da bir bakmak istedim. Yıldız olmak niyetinde olduğumdan değil (belki küçüklerinden bir tanesi olabilir) sadece özel ekiple çalışılmış bir görünüme daha çok güvendiğimden. Bildiğim kadarıyla oscar için 3 ayrı styling ekibiyle çalışanlar olmuş. İş bu kadar mühim ve aileviyken malum bizim düğünlerin yarından çoğu baba tarafında, bende kendimi bu kulvara fırlatıverdim. Azıcıkta hafiflemişim sanırım pek kolay oldu.

İçlerinden tarzını en beğendiğim Blake Lively oldu. Tabi şimdilik. Benim bünye hafif dalgalı bulutlu, her an karar ve zevk değiştirebiliyorum. Ama bu hanım kızımızın iddalı görünümü (tabi fiziki avatanjını maksimumda kullanıyor) kendine has duruşu ile gözümde ayrı yeri var. Aksesuarlarda nokta atışı, renk seçimindeki cesaret ve tasarımların zamansız oluşu beni en çok etkileyen faktörlerdi. Ama en önemlisi 'son jenerasyonumuzdan' farklı olarak hafif makyaj ve doğal saç ikilisini kullanması!!! Bazı hanım kızlarımızın suratına bakınca yaşını tahmin edemeyeceğim noktaya gelmişken doğal seçimler zorunlu olarak favori durumuna yükseliyor.

Karşımızda Blake Lively ve Abiye =))

















Not: O minileri giymek için sağlam bacak ve sağlam cesaret ister biliyorum. Bu nedenle sporun yanında günümüzün en meşur diyeti haline gelen ' DUKAN'ı araştırıyorum. Yeterli veriye ulaşınca hain planlarım var.

Sevgiler Efenim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder