23 Aralık 2014 Salı

SIFIRCI KUĞU'NUN KOZMETİK ÜRÜN YORUMLARI


Hani biri çok tavsiye eder, sanki bütün cildinin ışıması osu busu o kreme bağlıymış gibi ballandıra ballandıra anlatır ve siz hemen o lafını bitirince koşarak gider o kremi alır kullanırsanız ama ondaki ışıltı sende bir türlü belirmez. Yani onda işe yarıyor ama bende neden işe yaramıyor soruları akılda belirir. Herkese yarayan ürün farklıdır o nedenle ben şu anda hem bu olayın karşı tarafıyım hem de mağdur tarafıyım. Şöyle ki; ben bu ürünleri tavsiye üzerine aldım ancak tavsiye edenlerin kaldığı kadar memnun kalmadım, ancak bu sizde de işe yaramayacağı anlamına gelmiyor.

İşte Kuğu'dan mimli ürünler



Elidor Onarıcı Bakım Kremi- Durulanmaz: Saçım çok kuru olduğu için bir çok ürün denemek zorunda kalıyorum. Bu bakım kremi oldukça çok satıyor satmasına ama benim saçımı çok ağırlaştırdı ve ısı ile buluşunca kokusu değişti. Saçta kalıntı gibi bir katman kalması da son nokta oldu benim için. 

Sephora Maskara: Fırçasına bayılarak aldım ancak istediğim sonucu hatta maskaranın kendi vaad ettiği sonucu bile alamadım. Tek tek uzatma hayalim başka bahara kalırken oldukça bulaşan bir yapısı söz konusu, sürerken zorlandım ve göz kapağımı temizlemek için fazladan 5dk harcadım.

Vichy Eau Thermale Yüz Spreyi: Tavsiye üzerine aldığım bu ürünü açıkçası hangi derdimi düşünerek ve neden aldım bilmiyorum. Ferahlatıp canlı bir görünüm verdiğini söylemişti arkadaşım ancak ben yüzüme su fışkırtıyormuşum hissi dışında bir şey hissetmedim. Yazın sahilde çok çok daraldığında belki ancak onun daha kolay çözümü var, soğutulmuş soda fışkırtmak gibi.

Sephora Jel Göz Makyaj Temizleyicisi: Sephora'nın kendi maskarasını bile tam olarak çıkartmadı, iyice ovuşturmak gerek ki bende göz çevreme zarar vermemek için bu yöntemi tercih etmiyorum, göz yakmıyor evet, dokusu çok güzel evet ama temizleme performansı açısından pek başarılı bulmadım.

Flormar Dipliner: Sürümü çok kolay, güzel tasarlanmış bir ambalaj ve simsiyah bir ton ancak dağılıyor, kalıcı değil. benim zaten çok çabuk sulanan bir göz yapım var, hiç dayanmadı desem hakkını yemiş olmam. Jel eyeliner kullanmaya devam.

Oriflame Pure Nature Kil Maskesi: Derinlemesine temizlik ve matlaştırma vaad etmesine rağmen ben bu ikisini de bulamadım. Yıkama sonrası bıraktığı o pürüssüz his çok kısa sürüyor malesef. Her ne kadar fiyatı uygun olsa da artık muadili kil maskelerini tercih ediyorum. 


Siz de kullandığınız ve tecrübe ettiğiniz ürünler hakkında yorumda bulunursanız sevinirim. Ne de olsa hepsini satın alıp deneme imkanım pek söz konusu değil =) Neler denemeye değer doğrusu merak ediyorum.


Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder